Sanningen börjar komma ikapp mig nu...

Jaa....jag trodde att jag fullkomligt skulle rasa i vikt utav att amma, de flesta verkar ju göra det! Visst går jag ner i vikt men det går inte i den takten jag hade önskat....8,5 kg kvar nu och jag tror inte det försvinner innan vi ska till Borlänge om 4 veckor.....Så det får bli tunikor och leggings hela sommaren typ...

Lucas väger nu 5 kg och är stora killen!! Knappt att man orkar att amma längre så tung han är (eller är det jag som är svag?) Han ler mycket mot oss (mest mot mig) ;) och han har växt ur mycket av sina kläder....
Han vaknar nu bara 2 ggr per natt, vilket är helt underbart! Hoppas det inte bara är tillfälligt utan att det fortsätter så, att sova är underbart har jag upptäckt sedan vi fick barn!!

4 veckor kvar till Borlänge!! Jag har börjat räkna ner nu. Det ska bli skitskoj!! Jag ser definitivt mest fram emot att få se Lars igen, denna gången kör han akustiskt och det har jag aldrig upplevt förut, ska bli intressant att se hur han är utan ett stort rockband som backar upp honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback