Det står stilla!

Ja, som rubriken lyder, trots mycket promenerande och motionscyklande så rör sig inte vågen ett gram neråt...har stått stilla i 1 vecka nu och börjar bli smått frustrerad!!!
Jag går fortfarande klädd i mysbyxor och känner mig så jäkla ful och tråkig och dessutom så luktar man ju jämt bebis-kräk.... Pratade med en kompis som gick upp 30 kg och det tog 3 månader innan allt hennes var borta...om det ska ta mig 3 månader så betyder det typ i juli nån gång....det är ju evigheter!
9 kg kvar är det...hur svårt ska det vara?

Borlänge och winnerbäck/mötley närmar sig med stormsteg! Som jag längtar, det ska bli så kul! Hoppas älskade lille Lucas håller med mig och inte tycker det är pest att vara där :)

Lucas växer och frodas, sist vi var på bvc vägde han 4370 och var 56 cm lång!! Nu tror jag han väger närmare 5 kg om jag ska vara ärlig. Han börjar bli en härligt liten tjockis (sådan mor sådan son?) och har en sån söt liten dubbelhaka.
Han är så stark i nacken nu och kan utan problem vända och lyfta på huvudet(det är nu det där skrytandet om vems barn som är bäst börjar ;)  )
Han har även belönat mig och pappa Reine med några leenden (eller är det bara magknip?) och han är verkligen den sötaste bebisen jag känner! Jag älskar den lille krabaten!!


Kommentarer
Postat av: Zero

Självklart kommer du gå ner dina 9 kilo! Men man får nog ha lite tålamod =) Du har ju faktiskt precis fött barn så jag tycker inte du behöver ha så brottom. Ska man gå ner på ett hälsosamt sätt så tar det ju lite tid...tyvärr =) Jag tror allt att innan sommaren är slut så kommer du vara gamla vanliga Anna igen! No stress! =)

2009-05-19 @ 12:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback