Skönt att vara ledig!

Min första lediga vecka har varit otroligt skön! Jag känner mig verkligen utvilad och piggare än på länge!

Att jobba som höggravid tar verkligen på krafterna. Nu har jag ju iofs grejat en hel del hemma och inte bara legat och latat mig men allt jag gör tar lång tid och jag tar pauser emellan, då blir man inte så trött! Sen det här underbara vädret gör ju att man blir piggare också!

I onsdags var vi i Trollhättan på Musik-quiz på Butlers. det var kul men SVÅRT! Jag kunde inte 1 enda fråga, illa!! Men det var god mat och trevligt sällskap så det gjorde inte så mycket att det var svåra frågor, det är ju alltid kul att träffa gänget! Men nästa gång...då ska jag kunna alla frågor, ska plugga nu i veckan tänkte jag ;)

Igår fick jag hem kläderna jag beställt från HM! Åh vad man längtade till sommaren! Massa fina toppar,klänningar, shorts och kjolar, allt i fina somriga färger, då jag har bestämt mig för att bli liter mer färgglad än att bara bära svart hela tiden. Det såg riktigt trevligt ut i garderoben med lite färgklickar nu :)
Storlekarna är i min vanliga som jag berättat förut och nu är jag verkligen peppad att komma ner i dessa nya kläder! Längtar verkligen tills magen är väck och tills man har läkt ihop någorlunda så man kan börja träna!!! Jag tror på mig själv faktiskt och är säker på att jag kommer klara det!! Jag måste det :)

Här är jag lagom storlek!Så här ska jag bli igen :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Se till och plugga på alla engelska band och artister, särskilt dem från 60 talet som har skrivit album o låtar som ingen någonsin har hört tidigare ;)))

2009-03-20 @ 19:23:31
URL: http://mrsjessies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback