Så trött, så trött....

Har inte haft någon ork och energi att skriva på några dagar nu...Vet inte vad det är med mig men från att förra veckan ha varit full av energi och ork så känns det nu som att luften har gått ur mig. Orkar inte och har inte lust att göra något alls. Förutom att föda barn. Gärna igår.
Jag är så innerligt trött på att vara så här tung, på att knappt kunna resa mig ur sängen, ha ont överallt, springa och kissa i tid och otid(jag överdriver inte om jag säger att jag kissar 2-3 ggr på en halvtimma ungefär)bli andfådd bara för att jag ska ta mig ur bilen, inte kunna knyta mina skor(reine får göra det, han drar även upp mina strumpor samtidigt, den sötnosen) man känner sig minst sagt handikappad....nåja...nu är det slutgnällt för idag!

Helgen innehöll som vanligt fika på lördagen med tjejerna + Jonna från Blekinge och hennes kompis. Mycket trevligt. På kvällen hade dom fest hemma hos Linda, som jag frivilligt avstod, dels för att slippa köra hem ensam mitt i natten(blir ju så trött) och dels för att jag tyckler det är så tråkigt när alla blir fulla utom jag ;))) Det funkar bra när det är aktiviteter, typ bowling osv, då tänker man inte på det direkt. Men när det är regelrätt förfest för att sedan gå på krogen, då känner jag mer av att : fasen jag vill också ha ett glas vin och en cigg(och så blir jag lite tjurig) ;)
Men i alla fall, lite senare på kvällen så gick jag in på FB och Jessica skrev i sin status att snart ska jag hem till Iinda för vin och singstar osv...Och usch vad jag blev avundsjuk och ångrade mig! Det var nog den första gången under graviditeten som jag verkligen kände mig utanför och ensam :( Fast det var mitt eget val...
Nästa gång så...

Vecka 38 nu, snart 39.....Jag räknar verkligen dagarna!! Jag dricker mitt hallonbladste, promenerar och cyklar på motionscykeln(fast jag egentligen inte orkar)allt för att det ska sätta igång!!! Jag vill verkligen inte gå över tiden....

Hm, det blev vädligt mycket graviditet i dagens inlägg ser jag nu :) Men det skiter jag i, det är det enda intressanta just nu!
Får se vad veckan bjuder på, idag är det ju iaf svinkallt ute så jag tänker inte gå utanför dörren!!

Så här ser jag ut nu

Kommentarer
Postat av: Zizezero

Nu e Elias snart här! Ska bli så kul att få träffa den lilla krabaten =) Du får se till att ha massor av sex istället, orgasmer ska ju tydligen göra så det sätter igång det hela ;-) Kram!

2009-03-24 @ 11:47:34
URL: http://zizezero.blogg.se/
Postat av: Jessica

näää det va inte meningen att du skulle känna dig utanför o ensam...inte käna sååå!!

Nu ser du ju riktigt stor ut, det är nog nära nu ;)) men jag håller fortfarande på påskhelgen hihi

kram

2009-03-24 @ 17:35:30
URL: http://mrsjessies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback