Min frustration känner inga gränser!!

Alltså, på nåt sätt borde jag ju ha väntat mig att gå över tiden. Men ändå så har jag hela tiden hoppats på att lillen skulle vara tidig. Men icke.
Vi väntar och väntar. Det händer inte ett skit. Det har vart några dagar och kvällar som jag har haft galet ont men det har aldrig varit tal om några regelbundna värkar och det har alltid gått över efter nån timma. Jag börjar undra om det överhuvudtaget finns en bebis där inne? Och vad fan är det med honom, varför vill han inte komma ut?

Jag har tappat tålamodet och är på jävligt pissigt humör. Jag vill inte ens åka till Thn, och det vill inte säga lite det....
Min BM sa sist att om ingen bebis har kommit i SLUTET på nästa vecka så kommer vi få en tid på lasarettet för igångsättning.
Men vadå nästa vecka? Jag har redan väntat tillräckligt länge, sätt igång mej nu för fan innan jag exploderar!!!!!!
Inte längtar man mindre när alla andra som vart gravida samtidigt redan har fått sina små...

Påsken gick ganska obemärkt förbi, påskmiddag hos svärisarna(gott), grillning hos ett par kompisar och inte så mycket mer. Mycket glass har det blivit nu när det nästan har vart lite sommarvärme. Katterna är tokiga och skitglada och är ute och springer i trädgården mest hela dagarna, är så kul att titta på dom. Även katter lever upp när våren kommer.

Igår började nya avsnitt av Hitta Hem på Tv4(rekommenderas) och det är hemskt att se hur folk behandlar sina djur men jag kan ändå inte låta bli att titta. Det blev några tårar under premiäravsnittet och kommer säkert att bli fler....Reine säger
att jag inte får titta på såna program :) Han har nog rätt egentligen men....man ska ju inte blunda för det heller, man kan ju hjälpa till genom att skänka pengar eller ställa upp som stödhem och det är ju som balsam för själen att veta att man hjälpt ett stackars oskyldigt djur!

Nu orkar jag inte skriva mer, min lust är som sagt inte på topp...får se om det kommer några mer inlägg innan bebisen kommer....förmodligen inte.

Kommentarer
Postat av: zizezero

åh, det måste vara jätte jobbigt att bara gå och vänta! Håller tummarna varje dag att han ska titta ut!

2009-04-14 @ 12:30:21
Postat av: Jessica

Åhhh vad jobbigt...känner verkligen din frustration när du skriver: Grrr fn j!#*!r bla bla nu är anna inte på bra humör ;))) hoppas snart att lillkillen kommer, kram kram

2009-04-14 @ 17:04:15
URL: http://mrsjessies.blogg.se/
Postat av: Jessica

Kom på en sak...bebisen väntar nog med att komma ut så han får samma födelsedag som sin far ;=)))

2009-04-14 @ 18:10:28
URL: http://mrsjessies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback